Conținuturi de factură folclorică – posibile modele ale stimulării supradotării muzicale la nivel preșcolar

Conţinuturi de factură folclorică – posibile modele ale stimulării supradotării muzicale la nivel preşcolar Rezumat În fiecare societate, cu atât mai mult în una conectată la necesităţile vieţii contemporane, educaţia şi construirea propriei persoane reprezintă, nu numai la nivel de afirmaţie ci şi în realitate, o preocupare permanentă în viaţa individului încă de la primii paşi ai vieţii. Lumea modernă absoarbe spre performanţă şi reuşită din ce în ce mai mulţi indivizi a căror educaţie este una de calitate, axată pe flexibilitatea gândirii şi complexitatea competenţelor cu scopul de a asigura educatului o cât mai bună adaptabilitate la condiţiile sociale. Într-un astfel de context, posibilitatea beneficierii de o educaţie de calitate încă de la vârsta timpurie, urmată de perioada preşcolară şi primară caracterizată de o fluentă dezvoltare psihomotorie, este de o importanţă deosebită şi, putem spune, o condiţie indispensabilă pentru o dezvoltare ulterioară a capacităţilor şi aptitudinilor. Faptul că în ultimele decenii şi mai ales în ultimii ani în tot mai multe ţări europene printre care şi România, pregătirea cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar se face la nivel universitar, demonstrează importanţa pe care spaţiul educaţional comunitar o acordă acestei prime etape în dezvoltarea individului, astfel competenţele cadrelor didactice (a educatorilor şi a învăţătorilor) trebuie să fie foarte solide.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Conținuturi de factură folclorică – posibile modele ale stimulării supradotării muzicale la nivel preșcolar”